Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
دههزار مدرسه قرآنی همزمان در سراسر کشور افتتاح شد - به رسانه ی ارتباطی مجتمع آموزشی کوثر خوش آمدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

به رسانه ی ارتباطی مجتمع آموزشی کوثر خوش آمدید

هرکه با سَبُکْ عقل دوستی کند، سَبُک عقلی خود را آشکار کرده است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور، به صورت همزمان 10 هزار مدرسه قرآنی، 8 هزار مجتمع آموزشی و پرورشی و هزار و نهصد پروژه عمرانی را در سراسر کشور افتتاح کرد.

احمدی‌نژاد در این مراسم ایران را کانون درخشان خوبی‌ها، پاکی‌ها و عشق و دوستی در دنیا عنوان کرد و گفت: در طول تاریخ، ایرانیان هرگاه فرصت پیدا کرده‌اند تأثیرگذاری زیادی در عرصه‌های مختلف داشته‌اند؛ ایران امروز یک فرهنگ، اندیشه و یک روح بلند انسانی است که همه ارزش‌های الهی و انسانی را به سوی خود جذب، منتشر و پای آن جانفشانی می‌کند.

رئیس‌جمهور با اشاره به جانفشانی‌های ایرانیان برای اسلام در طول تاریخ اظهار کرد: هیچ ملتی به اندازه ایران برای حقیقت اسلام و توحید جانفشانی نکرده است و امروز ملت ایران بار دیگر روحیه‌ تمدن‌ساز خود را بازیافته است و در خودباوری و اعتماد به نفس در اوج خود قرار دارد و همین‌هاست که جهان و آینده را خواهد ساخت؛ البته این اعتماد به نفسی که امروز در ملت ایران ایجاد شده محدود به جغرافیای ایران نخواهد بود، بلکه یک نسیم حیات‌آفرین است که در تمام دنیا به سرعت منتشر می‌شود.

احمدی‌نژاد همچنین به روحیه دشمنان ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد: امروز دشمنان ملت ایران اعتماد به نفس‌شان را از دست داده و دستپاچه شده‌اند؛ در آنها سراسیمگی و دستپاچگی موج می‌زند و باور ما این است که آن‌ها نظام فکری خود را از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: عزت نفس، امیدها و آرزوهای ملت ایران در دنیا در حال گسترش است و به این واسطه انسان‌ها در حال یافتن خود هستند، در حالیکه در طرف مقابل بدخواهان، نظام فکری خود را از دست می‌دهند و در سراشیبی تند سقوط قرار دارند.

رئیس‌جمهور با اشاره به فشارها و تحریم‌های غرب نسبت به ایرن، با بیان اینکه ملتی که توانمندی خود را باور کرد، قدرت‌های بزرگ نمی‌توانند به آن ملت آسیبب برسانند، عنوان کرد: آنچه غرب نسبت به ایران انجام می‌دهد جنگ روانی است؛ اینجا دعوای اراده‌ها و اقتدار انسانی است، نه موقعیت‌ها و تجهیزات؛ آنها می‌خواهند روحیه خودباوری ملت ایران را در هم بشکنند، اما ملت ایران تصمیم گرفته در برابر آنها بایستد و آنها را در هم بشکند. تجربه ایران نشان داده ملت ایران همواره پیروز است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه سلطه‌طلبان و زورگویان در حال سقوط هستند، گفت: آنها هرچه بیش‌تر تلاش کنند سریع‌تر سقوط می‌کنند؛ در حالی‌که آنها درون باتلاق در حال حرکت هستند، مسیری که ملت ایران انتخاب کرده است مسیر نور و انسانیت است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه بسیاری از شخصیت‌های جهانی گفتنه‌اند تمام تحولات ایران را روزبه‌روز دنبال می‌کنند، اظهار کرد: در آمریکا نیز بسیاری از شخصیت‌ها تحولات ایران را بیش از تحولات دولت خودشان دنبال می‌کنند؛ بنابراین پیامی که ملت ایران می‌فرستد بیشتر از آنچه که دولت آمریکا می‌خواهد القا کند، شنونده دارد.

وی تصریح کرد: ایران باید بهترین اقتصاد، روابط اجتماعی، آموزش، مدرسه و دانشگاه را داشته باشد و بهترین‌ها از آن ایران باشد. یک دوران ایران کانون تولید علم بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر جنب‌وجوش در ملت ایران آغاز شد و اینک باید به نقطه‌ای برسیم که فرهنگ و علم تولید شده در ایران به تمام دنیا صادر شود و از نقاط مختلف دنیا برای کسب فضیلت‌های علمی و اخلاقی به ایران بیایند و این در آینده‌ی نزدیک شدنی است.

رئیس‌جمهور روحیه خودباوری را رمز ماندگاری عنوان کرد و گفت: باید دشمنان بدانند ملت ایران همچون شیری بیدار شده و دیگر کسی نمی‌تواند در برابر این شیر عرض اندام کنند؛ البته شیر ملت ایران شیر قلدری و نظامی نیست، بلکه شیر فرهنگی، انسانی، علمی و ارزش‌های متعالی است که قلب‌ها را تسخیر می‌کند. ملت ایران شجاعت را صادر و دل‌ها را تسخیر می‌کند.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در مورد تأسیس مدارس قرآنی در کشور گفت: با تأسیس مدارس قرآنی، رشد علمی ما چند برابر می‌شود؛ در این مدارس باید عشق و محبت جاری شود، نه اینکه دانش‌آموزان تنها در یک قالب خاص تربیت شوند.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: علم امروز دنیا در برابر علمی که قرآن از ما می‌خواهد و استعدادی که خدا به ما داده است صفر است؛ علم موجودی که اکنون انسان‌ها کسب کرده‌اند در برابر ظرفیت علمی که انسان دارد به صفر هم نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به قله‌ها نیازمند وحدت و همدلی هستیم، اظهار کرد: اگر وحدت و همدلی نباشد فعالیت‌های یکدیگر خنثی می‌شود؛ وحدت و همدلی زمانی ایجاد می‌شود که همه بخواهند در راستای رسیدن به یک قله و فتح یک قله حرکت کنند؛ قله، رسیدن به جامعه‌ی آرمانی، حیات طیبه، اصلاح تمام معادلات جهانی بر پایه انسانیت و حقایق عالم است.

در مراسم افتتاح همزمان 10 هزار مدرسه قرآنی، 8 هزار مجتمع آموزشی و پرورشی و هزار و نهصد پروژه عمرانی علاوه بر رئیس‌جمهور، حمیدرضا حاجی‌بابائی، وزیر آموزش و پرورش، مرتضی تمدن، استاندار تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. 


منبع: ایکنا


 نوشته شده توسط مدیریت مجتمع در جمعه 89/7/23 و ساعت 8:26 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

به رسانه ی ارتباطی مجتمع آموزشی کوثر خوش آمدید
مدیر وبلاگ : مدیریت مجتمع[176]
نویسندگان وبلاگ :
شاخه ی ریاضیات[9]
شاخه ی ادبیات[4]
شاخه ی دینی و عربی و قرآن[8]
شاخه ی علوم و حرفه وفن[17]
شاخه ی هنر[23]
شاخه ی علوم اجتماعی[0]
شاخه ی معاونت پرورشی و تربیت بدنی[26]
شاخه ی زبان انگلیسی[0]
دبیرستان حجه فروش[0]
دبستان فتح 2[18]

مجتمع آموزشی کوثر شامل مدارس :(دبستان فتح 2 - راهنمایی کوثر و دبیرستان حجه فروش زازران شهرستان فلاورجان می باشد دانش آموزان گرانقدر،والدین عزیز وهمکاران گرامی نظرات ارزشمند خود را از ما دریغ نکنید

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 37
مجموع بازدیدها: 475164
جستجو در صفحه

خبر نامه