Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
مهر 89 - به رسانه ی ارتباطی مجتمع آموزشی کوثر خوش آمدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

به رسانه ی ارتباطی مجتمع آموزشی کوثر خوش آمدید

هرکه برای کاری با تو دوستی کند، با برآوردنش از تو روی خواهد گرداند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10


اصل ورزش را از یونان دانسته اند که به منظور چابکی بدن و ایجاد قوّت انجام می یافت و پاروزنی، بوکس ، کشتی ، شنا ، شمشیرزنی ، تیراندازی ، اسکی و ورزش هایی چون بیس بال ، سافت بال و بسکتبال و انواع فوتبال و چوگان بازی ، والیبال ، گلف ، انواع تنیس ، شنا ، پرتاب وزنه و ... جزو ورزش محسوب می شوند.
ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مدیریت مجتمع در پنج شنبه 89/7/29 و ساعت 5:43 عصر | نظرات دیگران()

450 میلیون انسان دچار بیماری روانی یا رفتاری هستند. علت 33 درصد از عمر سپری شده با ناتوانی، حدود یک میلیون خودکشی موفق سالانه در جهان، بیش از 150 میلیون بیمار مبتلا به افسردگی و حدود 25 میلیون نفر بیمار اسکیزوفرنی بخوبی تاثیر بیماری‌های روانی را بر جامعه نشان می‌دهد.

   این آمار جدای از دیگر مشکلاتی است که بیماری‌های روانی برای اجتماع ایجاد می‌کند؛ مشکلاتی که فهرستی طولانی از قتل و جنایت گرفته تا طلاق و کودک‌آزاری را در خود جای می‌دهد. با این اوصاف، قرار دادن هفته‌ای برای سلامت روان چندان کار دور از ذهنی نیست.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مدیریت مجتمع در پنج شنبه 89/7/29 و ساعت 5:24 عصر | نظرات دیگران()

انجمن اولیاء و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است. خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهم بشمار می آیند که در صدر عوامل تاثیرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار نوباوگان جامعه قرار دارند و مهمترین عامل در هماهنگی و همسویی نظری و عملی میان مربیان و مدرسه به واقع انجمن اولیاء ومربیان است.

هر یک از دو کانون خانواده و مدرسه به تنهایی موفق نیستند بلکه باید مجموعا به صورت نهادی واحد درآیند و یک سیاست ویک بینش را اتخاذ نمایندادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مدیریت مجتمع در جمعه 89/7/23 و ساعت 8:33 صبح | نظرات دیگران()

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور، به صورت همزمان 10 هزار مدرسه قرآنی، 8 هزار مجتمع آموزشی و پرورشی و هزار و نهصد پروژه عمرانی را در سراسر کشور افتتاح کرد.
ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مدیریت مجتمع در جمعه 89/7/23 و ساعت 8:26 صبح | نظرات دیگران()

امروز قصد دارم نرم افزار Shock Desktop 3D که برای سیستم عامل ویندوز ویستا و ایکس پی می باشد را به دوستان معرفی کنم . این نرم افزار رایگان به شکلی بسیار جالب دسکتاپ و کلیه آیکون ها موجود بروی دسکتاپ را به صکار کردن با نرم افزار Shock Desktop 3D بسیار راحت می باشد و با اجرای این نرم افزار فورا محیط دسکتاپ ویندوز Xp و ویندوز ویستا به صورت سه بعدی ( 3D ) در می آید و نکته ای که بسیار جالب توجه است اینکه با سه بعدی شدن دسکتاپ حرکت آیکون ها نیز سه بعدی می شود !!!! ورت سه بعدی در می آورد ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مدیریت مجتمع در دوشنبه 89/7/12 و ساعت 8:38 صبح | نظرات دیگران()

 در برنامه word اگر اعدادی را که به صورت انگلیسی تایپ شده اند بخواهیم به شکل فارسی تغییر دهیم چه کاری باید انجام داد؟
برای این کار می توانید کلاً اعداد را در برنامه word ‌ خود فارسی کنید. برای فارسی کردن اعداد به صورت کلی در منوی tools‌ روی options کلیک کنید. سپس وارد قسمت complex s شوید.
در مقابل Numeral برای اینکه همه اعداد فارسی شوند گزینه Hindi را انتخاب نمایید.
برای اینکه اعداد در هر متن متناسب با آن متن باشند هم می توانید گزینه context را انتخاب کنید.


 نوشته شده توسط مدیریت مجتمع در دوشنبه 89/7/12 و ساعت 8:33 صبح | نظرات دیگران()

حتما برای بسیاری از شما دانش آموزان عزیز نیز پیش آمده که در مقابل خواسته دیگران علی رغم میل باطنی خود جواب مثبت داده اید و ناچار به انجام کاری که دوست نداشته اید شده اید. تقویت هنر نه گفتن به شما کمک می کند تا برای انجام کارهایی که دوست ندارید دچار دردسر نشده و در عین حال با آرامش بیشتری به زندگی

_ سعی کنید همیشه به خود فرصتی برای فکر کردن بدهید. به همین دلیل بهتر است از پاسخ مثبت سریع خودداری کرده و به فرد مقابل بگویید که بعد از تصمیم گیری و فکر کردن به او جواب می دهید.


_برای دادن پاسخ منفی نیازی به برخورد عصبی و خشن نیست شما می توانید در کمال آرامش شرایط خود را برای دوستتان توضیح بدهید و سپس جواب منفی بدهید.


_از رفتار طرف مقابل نترسید.اگر فردی به دلیل پاسخ منطقی ولی منفی شما عصبانی شده و با شما برخورد بدی می کند لایق دوستی با شما نیست. این فرد نشان داده تا وقتی که موافق او باشید دوستی خوب به حساب می آید.


_از اینکه با گفتن نه طرف مقابل را از دست بدهید نیز نترسید دوستان واقعی شما را به خاطر منفعت خود نمی خواهند.


_در هیچ شرایطی ادب و متانت در گفتار و کردار را فراموش نکنید.ممکن است فرد مقابل با برخورد بد و نا مناسب شما را عصبانی کند. ولی شما ادب را فراموش نکنید.فراموش نکنید این حق شماست که نه بگویید.


_همین امروز چند پاسخ منفی و مودبانه پیدا کنید تا هنگامی که در موقعیت خاصی گیر کردید دچار سردر گمی نشوید خود ادامه دهید.ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مدیریت مجتمع در دوشنبه 89/7/12 و ساعت 8:32 صبح | نظرات دیگران()

  شرکتها و موسسات زیادی هستند که ایمیل رایگان در اختیار کاربران اینترنتی قرار می دهند

اما بهترین سایت برای ما ایرانیها سایت یاهو است


دوستان عزیزی که تا کنون ایمیل برای خود درست نکرده اند می توانند مطالب زیر را بخوانندادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مدیریت مجتمع در دوشنبه 89/7/12 و ساعت 8:19 صبح | نظرات دیگران()

درتاریخ وفات حضرت صادق(علیه السلام ) وذکر سبب وفات

حضرت صادق(علیه السلام ) درماه شوال سال یکصد و چهل وهشت به سبب انگور زهرآلوده که منصور به آن حضرت خورانیده بود، وفات کرد وبه شهادت رسیدادامه مطلب...
 نوشته شده توسط مدیریت مجتمع در دوشنبه 89/7/12 و ساعت 7:54 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

به رسانه ی ارتباطی مجتمع آموزشی کوثر خوش آمدید
مدیر وبلاگ : مدیریت مجتمع[176]
نویسندگان وبلاگ :
شاخه ی ریاضیات[9]
شاخه ی ادبیات[4]
شاخه ی دینی و عربی و قرآن[8]
شاخه ی علوم و حرفه وفن[17]
شاخه ی هنر[23]
شاخه ی علوم اجتماعی[0]
شاخه ی معاونت پرورشی و تربیت بدنی[26]
شاخه ی زبان انگلیسی[0]
دبیرستان حجه فروش[0]
دبستان فتح 2[18]

مجتمع آموزشی کوثر شامل مدارس :(دبستان فتح 2 - راهنمایی کوثر و دبیرستان حجه فروش زازران شهرستان فلاورجان می باشد دانش آموزان گرانقدر،والدین عزیز وهمکاران گرامی نظرات ارزشمند خود را از ما دریغ نکنید

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 475079
جستجو در صفحه

خبر نامه