Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
چگونه درس ریاضی ام را مطالعه کنم ؟ - به رسانه ی ارتباطی مجتمع آموزشی کوثر خوش آمدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

به رسانه ی ارتباطی مجتمع آموزشی کوثر خوش آمدید

از جمله دشمن ترینِ آفریدگان نزد خدا، کسی است که ایمان آورده و سپس کفر ورزیده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 28

حافظه انسان طوری است که پس از چند دقیقه قسمتی از مطالب را فراموش می کند، و بعد از یک شبانه روز فقط رئوس مطالب را به خاطر می آورد. اما اگر در روش های مطالعه خود تجدید نظر کنید، می توانید بر این ضعف ذاتی حافظه غلبه کنید  . یک خواننده خوب کسی است که تا جایی که ممکن است :

 نکات اصلی مطلب را بگیرد ،  در مورد آنچه نویسنده می گوید، فکر کند ، فعال باشد نه منفعل . بر روی چیزی که می خواند تمرکز کند ،هر چیزی را به آن موضوع مربوط است به خاطر بیاورد ،آنچه را می خواند با زندگی شخصی خود مرتبط کند .با استفاده از روشهای زیر و تمرین بیشتربه زودی به نتیجه خوبی می رسید:
یک) در مورد موضوعی که قرار است بخوانید فکرکنید، در مورد این موضوع چه می دانم؟ چه چیزی می خواهم یاد بگیرم؟ بعد از خواندن، چه چیزی یاد گرفته ام؟ دو) ابتدا بخشی را که می خواهید بخوانید سریع نگاه کنید،چه مطلبی به نظرتان آشناست؟ چه چیزهایی به نظرتان تازگی دارد؟ درک کلی شما از موضوع چیست؟ سه) این بار مطالب را به دقت بخوانید و از نکات مهم یادداشت بردارید، مسائل ریاضی را بخوانید و حل آن را روی یک برگه بنویسید.نکات و فرمول ها رایادداشت کنید. چهار ) آنچه را که خوانده اید، دوره کنید، یکبار خواندن کافی نیست و به زودی بسیاری از مطالب را فراموش می کنید.بدون آن که به پاسخ مسائل نگاه کنید یکبار دیگر آن ها را روی یک برگه حل کنید تا به اشکالات خود پی ببرید.


 نوشته شده توسط شاخه ی ریاضیات در چهارشنبه 89/12/18 و ساعت 5:31 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

به رسانه ی ارتباطی مجتمع آموزشی کوثر خوش آمدید
مدیر وبلاگ : مدیریت مجتمع[176]
نویسندگان وبلاگ :
شاخه ی ریاضیات[9]
شاخه ی ادبیات[4]
شاخه ی دینی و عربی و قرآن[8]
شاخه ی علوم و حرفه وفن[17]
شاخه ی هنر[23]
شاخه ی علوم اجتماعی[0]
شاخه ی معاونت پرورشی و تربیت بدنی[26]
شاخه ی زبان انگلیسی[0]
دبیرستان حجه فروش[0]
دبستان فتح 2[18]

مجتمع آموزشی کوثر شامل مدارس :(دبستان فتح 2 - راهنمایی کوثر و دبیرستان حجه فروش زازران شهرستان فلاورجان می باشد دانش آموزان گرانقدر،والدین عزیز وهمکاران گرامی نظرات ارزشمند خود را از ما دریغ نکنید

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 103
مجموع بازدیدها: 475236
جستجو در صفحه

خبر نامه